Bröllop

Allmänt / bröllop, second hand / Permalink / 0
Godmorgon! Nu sitter jag på bussen Påväg till Norrköping för bröllop. Jag är så taggad! Jag har ju bestämt att jag bara får köpa second hand i höst och därför är hels bröllopsoutfiten inhandlad second hand och har kostat mig totalt 165 kronor för klänning, skor och kavaj. Pretty cheep! Och framförallt så bra att kunna använda något som någon annan tröttnat på och slippa onödig konsumtion. Jag känner mig ganska modig faktiskt, som om jag gör något lite busigt fastän det ju inte är något konstigt alls egentligen. Men innan när jag varit bröllop så har det kännts så hets att köpa nytt och gärna lite dyrare (?!)  och det känns så skönt att slippa det. Och jag är så glad att det hittills känns så rätt, jag känner mig så avslappnad inför det. 

Ni får se bilder sen, nu ska jag dricka upp min latte på havremjölk och försöka sova lite. Ha en superfin dag i solen och gör saker ni mår bra av! Kram! 
Till top