Fantastisk helg i Åre

Allmänt / Permalink / 0
Hej på er, 
Hoppas ni haft en fantastisk helg! Jag sitter på tåget påväg hem från Åre och har ungefär 1 timme kvar. Vi har varit på kick off i  med jobbet över helgen. Vi har haft konferens och diskuterat strategi och kultur, vi har ätit gott, dansat mycket och idag har vi vandrat. Jag har aldrig varit i Åre innan men jag är helt tagen av hur vackert det var. Helt fantastiskt!  Vi hade sån tur med vädret med, så idag kunde man se molnen spegla sig i vattnet. Det är något med bergen som gör att man mår bra tycker jag, det ger lugn. Hade gärna velat ta en dag i stillhet och bara beundrat utsikten och vandrat omkring i omgivningarna. Jag blev helt tagen av vad vackert det var, kommer definitivt komma tillbaka! 
 
Veckan som kommer blir ganska intensivt jobbmässigt så jag har varit noga med att boka in flera yogapass och tid för balans och återhämtning. Det är viktigt, speciellt efter en helg där man umgåtts tillsammans med andra 24/7. 
 
Hoppas ni haft en underbar helg och är laddade för veckan som kommer! 
 
Stor kram! 
 
Ser vi hur vackert det är? GALET!!!
 
 
 
 
 
Till top