Idag är en bättre dag än igår

Allmänt / Hållbarhet, second hand / Permalink / 0
Igår fick allting fel. Jag fick upp 615 men var helt slut så lade mig i soffan direkt istället och sov 1,5 timme till. Det blev ingen morgon yoga eller meditation alltså. Tog dock igen det på kvällen och yoga en timme innan läggdags men det kändes hela dagen. Den där känslan av stress och icke- närvaro.
 
Idag kände jag mig dock piggare och yogade 30 min till yoga med Adrienne på Youtube och sen 10 minuters mediation. Kände att något hände där. Gick från trött, till nästan lite arg och nu efter promenaden till jobbet känner jag mig glad och förväntansfull.  Idag ska bli en bra dag!
 
Morgonens hållbara val förutom yogan? Struntade i att tvätta håret i morse och låter det gå utan tvätt en dag till, tog den 1 timme långa promenaden till jobbet istället för att utsätta mig för stressen i tunnelbanan och ska strax börja jobba nu i mina nya skor som jag fyndat på second hand för 70 kronor. Så bra för både plånbok och miljö (och min hållning haha)
 
Önskar er en superfin dag, har en känsla i kroppen att det kommer bli en bra dag!
 
Kram!
 
Nyfyndade skor på second hand :)
 
 
 
 
 
Till top