Lyssna inåt

Allmänt / Permalink / 0
Jag hade en ganska tuff start på veckan på jobbet och igår gick allt i ett på eftermiddagen .  Jag kände jag mig rätt trött och sliten redan i går kväll, och vilket gjorde mig orolig då vi ska vara iväg hela helgen på konferens vilket även det blir intensivt. Jag bestämde mig därför för att jobba hemma idag. Så jag träffade Malin i morse på lyxfrulle på Pascal följt av ett yogapass på studion och nu är jag hemma och ska sätta igång med dagens  jobb. Jag tror det är viktigt att försöka ge sig själv egentid ibland, och att våga stanna upp och känna efter vad just jag behöver. Idag gjorde jag det, och nyttjade lyxen att kunna jobba hemma i tystnad och i myskläder. Fantastiskt!

Hoppas ni har en fin onsdag! 
Kram!

Bästa starten på dagen! Frukost med bästis. Jag tog kaffe med havremjölk, avokadotoast och chiapudding. Mums! 
(null)

Till top