Rösta med hjärtat idag!

Allmänt / hållbarhet, rösta / Permalink / 0
Är hemma hos mamma i helgen. Vi har varit på second hand runda och jag fyndade jättefina kläder inför hösten. Jag ska visa er i veckan.

Idag har vi varit ute och letat svamp, men tyvärr utan framgång. Det var dock väldigt mysigt att vara ute i skogen där jag växte upp igen. Så många minnen som kommer tillbaka. 
Jag passade på att samtala med kossorna som står i hagen jämte skogen. Så befriande att få vara en kossa idag kände jag, utan att veta om att det är valdag och att valet idag känns viktigare än på länge.

Har en orolig känsla i kroppen, men hoppas att ljuset vinner över mörkret, och hoppas att vi röstar för klimatet. Men känslan är negativ tyvärr, det känns som en mörk dag på någotvis. Hur känner ni? 

Om ni inte röstat än så gör det, för det är inte en självklarhet för alla människor i världen idag med rösträtt och demokrati.  Stå upp för demokratin, för jämlikhet, inkludering och för klimatet. Låt inte mörkret vinna. Sverige är ett fantastiskt land- låt det få fortsätta vara så. Låt ljuset, hoppet och kärleken vinna. Rösta! 

Fantastiska underbara natur i fantastiska underbara Sverige ❤️
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Till top