Äntligen frisk

Allmänt / Permalink / 0
Idag var första gången jag lämnade lägenheten på hela helgen. Jag gick till söder och fikade med min bror. En vegansk semla och en kaffe. Ljuvligt. Min bror bor hos mig nu några veckor och jag älskar det. Min lägenhet är bara 25 kvm så vi går ju på varandra men det funkar så bra. Vi pratar mycket, vi är tysta mycket, vi ser på serier och vi läser. Det är en trygghet att ha någon i livet som man kan diskutera allt med, men det är också en trygghet att ha någon som man inte alltid behöver prata med. Där man kan vara tyst utan att det blir konstigt. Det är så skönt. Och fint att få tid att prata också, dela varandras  tankar. 

Jag mår mycket bättre idag så det blir jobb i morgon. Jag ser fram emot att träffa lite folk och att få göra något vettigt. Jag ska plocka fram mina kläder för i morgon och sen lägga mig. Vi gjorde morotssoppa (vegansk såklart) och jag älskar den! Så gott med citronen och ingefäran i och så smidig att göra (och billig). 
Ni hittar receptet här.  Enligt receptet är det max 0,7 CO2 utsläpp per portion. 

Hoppas ni haft en underbar söndag pch är laddade för veckan i morgon. Kram! 

(null)

Till top