Promenad genom Stockholm

Allmänt / Permalink / 0
Godmorgon! Hoppas ni mår bra. Jag började dagen med en timmes hemma yoga. Jag var riktigt stel idag och benen kändes stabbiga. Jag vet inte om det var för att det var tidigt på morgon eller för att benen är slitna efter mina långa promenader de sista dagarna men idag var det smärtsamt. Jag försökte se det som bra övning att acceptera saker för vad det är och inte lägga någon värdering i det men det är svårt. Hursomhelst, nu äter jag havregrynsgröt, dricker kaffe och försöker planera upp den här dagen. 
 
Igår kväll var jag ute och gick nästan 1,5 mil. Det var en underbar kväll med krispig luft och när solen gick ner var himmelen vackert rosa. Jag känner verkligen att jag behöver promenaderna nu, de gör mig väldigt gott och jag kommer på massa bra ideer. Det är fantastiskt att gå längst vattnet och längst Stockholms gator i sina egna tankar. Stockholm är så vackert!
 
Nu ska jag dra igång den här dagen på riktigt. Stor kram! 
 
promen
 
Till top