Rutiner vid hemmajobb

Allmänt / Permalink / 0
Godmorgon! 
Hoppas ni mår bra. Jag mår bra. Jag tycker det går bättre och bättre att jobba hemma. Jag försöker jobba hårt med principen jobba 50 minuter, rast 10 minuter, jobba 50 minuer, rast 10 minuter. Jag tycker det går ganska bra. Det går också bättre nu att sitta hemma och jobba utan att att ta tag i disken, tvätten eller dammsuga. Jag försöker också komma ut för en promenad eller yoga på lunchen och sen promenad eller yoga på kvällen. Jag känner ett större behov än någonsinn av frisk luft och rörelse. Igår försökte jag att springa men vänster ben sa ifrån direkt så jag får fortsätta nöja med med promenader ett tag till. 
 
Idag ska jag jobba på här hemma och ikväll har jag tid hos min coach. Jag började gå hos henne i augusti i samband med att jag bytte jobb för att jag ville ha hjälp med verktyg framåt att inte göra om samma misstag igen. Det är en av de bästa invetseringarna jag gjort i hela mitt liv faktiskt, jag ska berätta mer om det sen. Nu ska jag fortsätta jobba. Hoppas ni får en fin dag! 
 
Igår stod det om mig på woodnet. Ni hittar artikeln här
Till top